Android için VLC

Yazar:

Android'te birşey eksik diyordum.O da VideoLan şirketinin VLC uygulaması. 

VLC'nin bazı işlemciler için uygulaması yayınlandı.Ben şuan kullandığım bilgisayarımda birçok videoyu VLC Player ile açıyordum.Android için bu eksikti.Gerçi yine eksik çünkü tüm işlemciler için olanı yayınlanmadı.

VLC Beta yayınlandı.VLC beta'yı NEON destekli ARMv7 işlemciye sahip cihazlarda çalışacakmış.Olsun ilerleyen günlerde tüm cihazlara uyumlu olan versiyonları da yayınlanacaktır.








0 yorum → "Android için VLC "

Yorum Gönder

Reklam

Destek olun !

Son Yazılar

Android için VLC

Android'te birşey eksik diyordum.O da VideoLan şirketinin VLC uygulaması. 

VLC'nin bazı işlemciler için uygulaması yayınlandı.Ben şuan kullandığım bilgisayarımda birçok videoyu VLC Player ile açıyordum.Android için bu eksikti.Gerçi yine eksik çünkü tüm işlemciler için olanı yayınlanmadı.

VLC Beta yayınlandı.VLC beta'yı NEON destekli ARMv7 işlemciye sahip cihazlarda çalışacakmış.Olsun ilerleyen günlerde tüm cihazlara uyumlu olan versiyonları da yayınlanacaktır.








0 Response to "Android için VLC "

Yorum Gönder

klavyemdekiBilmece: Android için VLC .
Anarschi Hit Adam